الثلاثاء، 10 فبراير 2009

Out With The Whole Family


OHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhh I am very tired Today I go with my Whole Family to the club , We go to the pool , We go to the play park , We go to the Zoo & Here I am sick in bed Writting in my Labtop drinking A Big Cup of Soda Anyway I Think I have a cold from the pool in winter So Wish to me to be Good Tomorwo in sha2 Allh . P.S. When I Was in the playpark I Fall of Something Like a Tree So my hand Has a lot of Bain WWWWWWAAAAAA

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

هههههههههههه
معلش يا قمر
سلمتك يا رب
بس انا عندى سؤال....أحسن حاسة إنى مش مستوعبة البوست
يعنى أنتى لبستى المايو و نزلتى البسين و لا......أصلك لو كنتى عملتى العملة دى ياريت متعرفنيش تانى....أصل محبش أعرف ناس بتزل المبسين فى شهر 2

غير معرف يقول...

سلامتك يا سلامة معلش ياحببتى الوجع دة وحش ربنا يشفيكى علشان ورائك حاجات كتيرة جدددددددددددا اهمها المدرسة يوم الاحد واشربى سوئل كتير علشان تخفى بسرعة يا حبيبة قلبى بجك جدا من خالتو ميمى

غير معرف يقول...

i wish to you to be good and didn't go to the pool in the winter and good luke for you from SOHA

أنسانة-شوية وشوية يقول...

i am sick too








3 s's